Reklamowa walka z otyłością

17 lipca 2014, 11:53

Kontynuując walkę z otyłością obywateli, Meksyk wprowadza ograniczenia emisji reklam słodkich/gazowanych napojów oraz kalorycznych pokarmów.



Sommarøya - Letnia Wyspa - zostanie oficjalnie uznana za strefę bezczasową?

21 czerwca 2019, 10:39

Mieszkańcy norweskiej wyspy Sommarøya, na której od 18 maja do 26 lipca nie zachodzi słońce, chcą, by oficjalnie uznać ją za pierwszą na świecie strefę bezczasową. Wg nich, byłoby to usankcjonowanie prawne wielowiekowych praktyk; ponieważ słońce świeci całą dobę, wiele czynności, np. sprzątanie czy pracę, wykonuje się tu o nietypowych dla innych ludzi porach, np. o 3 nad ranem.


Bill Gates kupuje buty

8 września 2008, 11:08

Ukazał się pierwszy klip reklamowy stworzony w ramach wartego 300 milionów dolarów programu rozpropagowania systemu Windows Vista. Co ciekawe, nie ma w nim ani słowa o Viście.


© Mr Tan

Osiedlowa reklama tytoniu bardziej kusi młodzież

18 lipca 2010, 17:50

W ramach walki z uzależnieniem młodzieży od tytoniu Stany Zjednoczone właśnie zaostrzono prawo antynikotynowe. Naukowcy wskazują jednak już kolejne miejsce „ataku" - reklamy tytoniu w małych punktach sprzedaży. Czy będą kolejne ograniczenia w reklamie?


Waga, mózg i reklama jedzenia

30 listopada 2012, 11:32

Wiele wskazuje na to, że otyłe dzieci są bardziej podatne na reklamę żywności.


Sony rozwiewa wątpliwości

14 września 2015, 10:14

Sony reklamuje swoje tablety i smartfony jako urządzenia wodoodporne. Na reklamach widzimy, jak świetnie radzą sobie one po zamoczeniu i dowiadujemy się, że użytkownik nie powinien zbytnio przejmować się jeśli narazi urządzenie Xperia na kontakt z wodą. Rzeczywistość odbiega jednak od świata reklamy.


Kryzys w Sieci

5 czerwca 2009, 17:18

Kryzys dotyka również Internetu. Jak podaje Interactive Advertising Bureau, po raz pierwszy od siedmiu lat internetowa branża reklamowa zanotowała spadek przychodów rok do roku. W pierwszym kwartale 2009 przychody zmniejszyły się o 5 procent, w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego i wyniosły 5,5 miliarda dolarów.


Zobacz reklamę, odbierz nagrodę

28 kwietnia 2011, 08:24

Dzięki aplikacji IntoNow użytkownik iPhone'a może odebrać butelkę Pepsi w zamian za obejrzenie reklamy tej firmy. Jak informują przedstawiciele usługi IntoNow, to pierwszy przykład użycia technologii, która zasypuje przepaść pomiędzy reklamą w telewizji a rzeczywistym produktem.


Reklama goni przechodniów

14 sierpnia 2013, 11:54

Niklas Roy wpadł na pomysł, by znaki informujące, że dany lokal jest do wynajęcia, podążały za przechodniami, przyciągając ich uwagę.


Nowe przepisy zaszkodzą rynkowi środków homeopatycznych?

28 listopada 2016, 09:31

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) opublikowała raport, w którym czytamy, że reklamy produktów homeopatycznych powinny spełniać te same standardy odnośnie stwierdzeń padających w reklamie, co inne towary, których producenci twierdzą, że ich zażywanie jest korzystne dla zdrowia


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy